úterý 15. dubna 2014

You matter

Heya.
Prázdniny se blíží^^ Co máte v plánu?
Mám úchylku, že si všechno píšu na papír (abych nezapomněla a připomněla si, co mě čeká:3). Ne, že by to bylo nějaké světové, ale vážně, čas od času se dát trochu dohromady a dobít baterky (i třeba sportovně), to není vůbec špatné. Hlavně bych chtěla omrknout obchody, chybí mi jarní šaty (aneb chci vypadat jako ž-e-n-a) a nějaké legíny na běhání z funkčního materiálu. A taky třeba natočit video?o.O A doufám, že bude hezky. Chtělo by to nějaký anti-dešťový tanec. Tak Ave Nyan, užijme si to!

Krása. Sakury jsou boží stvoření, fakt že jo. (jsou to sakury, žejo?:D)

Ne, nechtějte trávit prázdniny šitím loutky. Jsem ráda, že zatím nedošlo k úrazu.

Láska na první pohled, tenhle krasavec mě motivuje^^ (ten klavír)

Milované boty^^ co je to za znak, nevíte?

Zrzci jsou da best.

Mňam, hned bych to šoupla na insta, kdybych byla insta girl.^^

Fakt, užívejte si života. A buďte hepy!



2 komentáře:

  1. Neviem, či sú to sakury, ja ich volám ozdobné čerešne :D, ale sú strašne super a krásne! :))

    OdpovědětVymazat
  2. tie topanky maju uzasny ten detail! vedela som co to je ale uz neviem :(


    Inak uz len dva dni do konca NIVEA giveaway, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat